Artikelen bij tag: Verbetering

Magazijnoptimalisatie, project Themis

Themis betekent in de Griekse mythologie, orde en recht. Precies dit ontbrak in het magazijn van de subsidie-aanvrager. Deze organisatie, actief in de zorgsector, is de afgelopen jaren sterk gegroeid. Het is hierbij alleen niet gelukt om de bedrijfsprocessen mee te laten groeien en te...

Lees verder

Waarom houd ik me bezig met klantgerichtheid?

  Feike Cats Eigenaar  Houden van Klanten Een vraag zoals vele andere vragen. Een gekke vraag of juist niet? Klantgerichtheid is toch normaal? Dat doe je toch "gewoon". Daar hoef je toch geen extra aandacht aan te besteden? De praktijk wijst uit dat vaak om de...

Lees verder

Kosten door slechte kwaliteit, Cost of Poor Quality.

Er zijn maar weinig ondernemers en organisaties die ontevreden klanten nastreven en die trots zijn op het leveren en van een kwalitatief slecht product of dienst. Nee, veelal staat de klant voorop, en is het leveren van de gewenste kwaliteit een van de belangrijkste doelen. Tot zover niets...

Lees verder

Verbeteren

Uw organisatie werkt al enige tijd naar tevredenheid met een kwaliteitsmanagementsysteem. Processen zijn beschreven, audits worden keurig uitgevoerd, maar u bent net op zoek naar dat extra stuk rendement uit uw kwaliteitsmanagementsysteem.      MnP Solutions geeft u met...

Lees verder

Inzicht met dashboard voor managementinformatie

Wouter van Kan Financieel Directeur NBTC Holland Marketing 'Ik heb de samenwerking met MnP Solutions als efficiënt en zeer positief ervaren en zou hen zeker aanbevelen bij andere bedrijven.' NBTC Holland Marketing staat voor de (inter)nationale branding en...

Lees verder

Pagina's: «12345»