Artikelen bij tag: Six Sigma
“Verbetering door samenwerking, het is eigenlijk heel simpelâ€
De beste dienst leveren en tóch een ontevreden klant hebben. Tóch een klantrelatie die onder druk staat. Het klinkt raar, maar het kan. We gaan er vanuit dat een klant op zoek is naar de beste dienstverlening voor een eerlijke prijs. Maar wat als hele andere verwachtingen wellicht...
Lean Six Sigma
Lean en Six Sigma zijn oorspronkelijk ontstaan in de productie- en testomgeving voor producten, waarbij de focus lag op het primaire proces. Door de jaren heen hebben de methodieken zich ook bewezen in de secundaire processen, zoals administratie, financiën, IT en sales. Dit heeft ertoe...
Publicatie in magazine TIEM nr. 40
Vanaf 2 april is het magazine TIEM, dat over mensen, business en ICT gaat, te verkrijgen bij uitgeverij TIEM. In deze voorjaarsuitgave is MnP Solutions gevraagd, na de eerdere succesvolle publicatie in BPQR , ook een bijdrage te leveren over “Inzicht & Verbetering”. In de...
Molenaar&Plasman Solutions publiceert in BPQR over Six Sigma Leadership en Management Excellence
Voor de tweede uitgave van Best Practice Quarterly Review, van itSMF NL, is MnP Solutions gevraagd een bijdrage te leveren. Een bijdrage over “ Six Sigma en leiderschap” . In de visie van MnP Solutions is Six Sigma breed inzetbaar en wanneer op de juiste manier toegepast, een prima...
Kosten door slechte kwaliteit, Cost of Poor Quality.
Er zijn maar weinig ondernemers en organisaties die ontevreden klanten nastreven en die trots zijn op het leveren en van een kwalitatief slecht product of dienst. Nee, veelal staat de klant voorop, en is het leveren van de gewenste kwaliteit een van de belangrijkste doelen. Tot zover niets...