Artikelen bij tag: Analyse

Lean Six Sigma

Lean en Six Sigma zijn oorspronkelijk ontstaan in de productie- en testomgeving voor producten, waarbij de focus lag op het primaire proces. Door de jaren heen hebben de methodieken zich ook bewezen in de secundaire processen, zoals administratie, financiën, IT en sales. Dit heeft ertoe...

Lees verder

Kosten door slechte kwaliteit, Cost of Poor Quality.

Er zijn maar weinig ondernemers en organisaties die ontevreden klanten nastreven en die trots zijn op het leveren en van een kwalitatief slecht product of dienst. Nee, veelal staat de klant voorop, en is het leveren van de gewenste kwaliteit een van de belangrijkste doelen. Tot zover niets...

Lees verder

Data analyses

Van data, naar informatie, naar bruikbare kennis, dat is wat MnP Solutions kan doen voor uw organisatie. Elke dag  worden er in uw organisatie metingen verricht, die leiden tot een berg aan gegevens. In systemen of op formulieren, op allerlei wijzen worden zaken geregistreerd. Het maken van...

Lees verder

Verbeteren

Uw organisatie werkt al enige tijd naar tevredenheid met een kwaliteitsmanagementsysteem. Processen zijn beschreven, audits worden keurig uitgevoerd, maar u bent net op zoek naar dat extra stuk rendement uit uw kwaliteitsmanagementsysteem.      MnP Solutions geeft u met...

Lees verder

Brownpapersessies

Véél inzicht in processen en prestaties zijn al aanwezig in uw organisatie. Het is verborgen in systemen, maar vooral in de belangrijkste kennisdragers van uw organisatie, de medewerkers. Het delen van deze kennis geeft inzicht in eigen processen, maar door de juiste...

Lees verder

Pagina's: 12»