24 juli, 2014 · Rene Plasman Passioneel over verwachtingen

Niet alleen is het een meerwaarde voor de klant om zijn verwachting uit te spreken, ook merken we dat het een verrassend effect heeft op de relatie. Er komt weer diepgang en strategie in de gesprekken die hierdoor worden gevoerd. Communicatie blijft toch enorm belangrijk!

Lees verder

21 augustus, 2013 · Rene Plasman Samenwerking PNO Consultants en Molenaar&Plasman Solutions

Wij hebben met veel plezier mogen samenwerken met Jeroen en René van MnP Solutions. Jeroen en René zijn jonge ambitieuze ondernemers die met veel passie hun klanten ondersteunen in het verbeteren van diverse bedrijfsprocessen. Bovendien zijn Jeroen en René erg prettig om mee samen te werken, zorgvuldig, betrokken en positief sturend in hun omgang met klanten.

Lees verder

22 maart, 2011 · Rene Plasman Waarom houd ik me bezig met klantgerichtheid?

Een vraag zoals vele andere vragen. Een gekke vraag of juist niet? Klantgerichtheid is toch normaal? Dat doe je toch "gewoon". Daar hoef je toch geen extra aandacht aan te besteden?

Lees verder