Het Team

In onze dienstverlening stellen wij onze klant centraal en in onze organisatie stellen wij graag de medewerkers centraal. Welke personen achter onze bedrijf staan laten we dan ook graag door elkaar vertellen.

Over Jeroen

Men zegt dat toeval niet bestaat. Toch is de manier waarop ik Jeroen ontmoet heb wel zeer toevallig. Onze achternamen, die alfabetisch zeer dichtbij elkaar liggen, zorgden er namelijk voor dat we bij elkaar in het projectteam kwamen tijdens onze studie Technische Bedrijfskunde. Al snel bleek een goede samenwerking geboren te zijn. Met een kritische en pragmatische houding en met een koppeling tussen theoretische modellen en praktijk, zorgde Jeroen binnen het team voor de juiste aanpak en daarmee voor goede resultaten. Deze houding zorgt nu ook bij de klanten van MnP Solutions voor de juiste en gewenste resultaten.

Ik ken Jeroen als iemand die openstaat. Open voor meningen, mensen en ideeën, maar ook voor nieuwe technologieën en methodes. Hij zorgt hiermee dat hij zichzelf en onze organisatie blijft ontwikkelen. De kennis, ervaring en dienstverlening blijven hierdoor perfect aansluiten op de wensen van de klant. We kunnen onze klanten daardoor met de nieuwste en meest innovatieve oplossingen helpen.

Naast hard werken en ondernemen heeft Jeroen nog vele andere hobby’s. Zo brengt hij graag tijd door in de sportschool en op de racefiets. Daarnaast vindt hij het heerlijk om voor en met zijn vriendin Marieke te koken.

Over René

Ik heb René tien jaar geleden leren kennen tijdens onze studie Technische Bedrijfskunde in Amsterdam. René viel direct op met zijn lengte van bijna twee meter. De jaren erna bleek hij ook met zijn analytische vaardigheden boven menigeen uit te steken. Het is juist deze eigenschap die veel van onze klanten waarderen. René bouwt moeiteloos rapportages en dashboards. Hij doorgrondt snel de (on)mogelijkheden van ICT-systemen, maar vooral weet hij snel een betrouwbaar inzicht te vormen over hoe een organisatie in elkaar steekt en hoe de processen verlopen.

Maar hoe is René dan in de omgang met mensen, hij is toch analytisch? Dat is het leuke aan René. René koppelt zijn analytische capaciteiten aan een oprechte interesse in mensen. Hierbij staat het werkwoord helpen centraal. Helpen met uitdagende bedrijfskundige vraagstukken bij klanten, zoals: “hoe kan ik kosten verlagen” of “hoe maken wij een SLA meetbaar?” Maar ook, “hoe motiveer ik een medewerker iets te doen?” Uiteraard helpt René niet alleen onze klanten bij allerlei vraagstukken. Ook familie, vrienden, kennissen en (oud)collega’s kunnen altijd bij hem aankloppen met vragen of een verzoek. Zelfs midden in de nacht…

Wanneer René zijn helpwerkdag erop zit. Staat hij graag op de skeelers om te ontspannen en dan blijkt hij ook zeer competitief te zijn. In volle inspanning probeert hij fietsers en brommers bij te houden. Wat hem naar eigen zeggen en eigen tevredenheid voldoende lukt.